۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

مرعشی: باید تمام تخلفات احمدی‌نژاد توسط مراجع صالحه مورد بررسی قرار گیرد

حسین مرعشی در گفت‌وگو با هفته‌نامه مثلث اظهار داشت: اصولگرایان باید از این فرصت استفاده کنند و تکلیف خود را با او روشن کنند. اصولگرایی حکم می‌کند که در این مسیر جدی باشند.

به گزارش ایرنا وی افزود: علی‌رغم اینکه به توکلی انتقاداتی دارم اما او و مطهری و امثال آنها در مجلس جزو معدود اصولگرایانی هستند که پایبندی خود را به اصول نشان دادند. مماشات با احمدی‌نژاد به هیچ وجه با اصولگرایی سازگار نیست.

مرعشی تصریح کرد: اصولگرایان در گام نخست باید تکلیف خود را با احمدی‌نژاد مشخص کنند. توکلی، مطهری، باهنر ، ناطق نوری و جامعه روحانیت کجا هستند.

وی گفت: رهبری سخاوتمندانه از دولت حمایت می‌کند. دولت در کجا از رهبری حمایت کرده است؟ مشکل این است که سرمایه بزرگی از کشور و انقلاب برای بخشی هزینه می‌شود که لایق این محبت و خدمت نیست. قرابت احمدی‌نژاد و تیم او با انقلاب و نظام به هیچ‌وجه امرثابت شده‌ای نیست.

مرعشی ادامه داد: من به عنوان حسین مرعشی و یک نیروی انقلابی نمی‌توانم پاسخ یک سوال را دریابم و بارها از دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا هم سوال کرده‌ام که چرا این همه سرمایه انقلاب برای فرد و گروهی هزینه می‌شود که قرابت آنها به انقلاب ثابت نشده است. هزینه بیش از حد سرمایه‌های انقلاب برای جریان بی‌ریشه، مشکوک و مرموز همه را عصیان کرده است.

مرعشی در این گفت و گو مدعی شد: باید تمام تخلفات انتخابات و صلاحیت‌های احمدی‌نژاد توسط مراجع صالحه مورد رسیدگی قرار گیرد. زیرا ما در صلاحیت احمدی‌نژاد تردید جدی داریم و باید به این تردیدها رسیدگی شود. نباید احمدی‌نژاد را به عنوان رییس جمهور از قانون معاف بدانیم.

http://www.parlemannews.ir/index.aspx?n=4600

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر