۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

تصمیم کميته انضباطي دانشگاه تهران مبنی بر محرومیت 300 دانشجوی ساکن کوی دانشگاه از خوابگاه

کميته انضباطي دانشگاه تهران در اقدامي انتقام جويانه با ارسال نامه به تعدادي از دانشجويان کوي آنها را از سکونت در خوابگاه محروم کرد.

خبرگزاری هرانا: کميته انضباطي دانشگاه تهران در اقدامي انتقام جويانه با ارسال نامه به تعدادي از دانشجويان کوي آنها را از سکونت در خوابگاه محروم کرد.

به گفته چند تن از دانشجويان کوي صبح روز سه شنبه ۷ مهرماه يکي از ماموران حراست با مراجعه به برخي از اتاق ها در ساختمان هاي ۱۴ ،۱۷ و ۱۸ به تعدادي از دانشجويان نامه اي از سوي کميته انضباطي و اداره امور خوابگاهها مبني بر اينکه دانشجويان مذکور از اين به بعد حق استفاده از خوابگاه را نخواهند داشت، داده است.

به گزارش خبرنامه آزادی برابری، اين نامه تاکنون براي بيش از ۵۰ نفر از دانشجويان ارسال شده است و نزديك به صد نفر از دانشجويان كوي دانشگاه از استفاده از كوي دانشگاه تا اطلاع ثانوي محروم شده اند. در نامه ايي كه داده شده علت اين حکم اغتشاش و اختلا ل در نظم خوابگاه است ....و به بند و تبصره اي استناد شده است که در هيچ آيين نامه اي موجود نيست .

تعدادي از دانشجويان از ديروز حکم هاي خود را از طريق آموزش دانشکده و تعداد زيادي ديگر هم شب گذشته توسط انتظامات کوي دانشگاه نامه هايشان را گرفته اند. محروميت داده شده تا اطلاع ثانوي قيد شده است .يعني تا مدت نامحدودي اين اشخاص از استفاده از کوي و حتي ورود به کوي دانشگاه محروم هستند. يکي از دانشجوياني که خودش هم مشمول اين حکم شده بود گفته است که تعداد اين دانشجويان نزديک به ۳۰۰ نفر است ولي هنوز حکم هاي انها اجرا نشده است ، بسياري از اين دانشجويان هيج جا و مکاني را براي اقامت در تهران ندارند .


پنجشنبه 9 مهر 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر